Paul Anka - Diana (1957)

I'm so young and you're so old
This, my darling, I've been told
I don't care just what they say
'Cause forever I will pray
You and I will be as free
As the birds up in the trees
Oh, please stay by me, Diana

Thrills I get when you hold me close
Oh, my darling, you're the most
I love you but do you love me
Oh, Diana, can't you see
I love you with all my heart
And I hope we will never part
Oh, please stay by me, Diana

Oh, my darlin', oh, my lover
Tell me that there is no other
I love you with my heart
Oh-oh, oh-oh, oh don't you know I love you, love you so
Only you can take my heart
Only you can tear it apart
When you hold me in your loving arms
I can feel you giving all your charms
Hold me, darling, hold me tight
Squeeze me baby with-a all your might
Oh, please stay by me, Diana
Oh, please, Diana
Oh, please, Diana
Oh, please, Diana

我這麼年輕, 你卻這麼老.

 ,親愛的,是人家從以前就告訴我的.

我不在乎他們說什麼,

因為我會永遠祈禱, 你和我就像枝頭的小鳥般自由自在,

,請留在我身旁, 黛安娜.

 

我感到顫抖當你擁著我,

如此靠近你,!

親愛的, 你是我的最愛,

可是, 你愛我嗎?

!黛安娜,難道你看不出來,我全心全意地愛你

,和你永不分離.!

請留在我身旁, 黛安娜.

 

!我親愛的, 我的愛人,

 告訴我你沒有其他人,

我真心愛你,-,-,

難道你不知道我愛你嗎?

我是這麼地愛你.只有你能帶走我的心,

只有你能將它撕裂.

當你將我擁入你愛的懷抱,

我可以感受到你所有的魅力.

抱我, 親愛的,緊緊抱著我,

寶貝,用你所有的力量緊抱我,

!請留在我身旁,

 黛安娜. !求求你, 黛安娜. (3)

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()