Tom Jones - She's a Lady

http://www.youtube.com/watch?v=gvmyTZEqlo8

歌名: She's A Lady(她是淑女)歌手: Tom Jones

Well, she's all you'd ever want
好吧,她全都是你將會曾經想要


She's the kind I like to flaunt and take to dinner
她是我喜歡誇示而且喜愛晚餐的類型


But she always knows her place
但是她總是知道她的地方


She's got style, she's got grace--she's a winner
她已經得到風格,她被得到優雅--她是勝利者


She's a lady
她是淑女


Oh, whoa, whoa, she's a lady
哦,哇,哇,她是淑女


Talkin' about that little lady
Talkin
’關於那位小淑女的事


And the lady is mine
而且淑女是我的


Well, she's never in the way
好吧,她從不是以那方式

Always something nice to say, and what a blessin'
總是美好的東西說,而且真是 blessin


I can leave her on her own
我能靠她自己離開她


Knowin' she's OK alone and there's no messin'
Knowin
’她獨自地是好而且沒有 messin


She's a lady
她是淑女


Oh, whoa, whoa, she's a lady
哦,哇,哇,她是淑女

Talkin' about that little lady
Talkin
’關於那位小淑女的事


And the lady is mine
而且淑女是我的


Well, she never asks very much
好吧,她從不非常問

And I don't refuse her
而且我不拒絕她


Always treat her with respect
總是用敬意對待她


I never would abuse her
我從不將會虐待她


What she's got is hard to find
她被得到的是難發現


And I don't want to lose her
而且我不想要失去她

Help me build a mountain
幫助我建立一座山


From a little pile of clay, hey hey hey
從泥土的小堆,嗨嗨嗨


Well, she knows what I'm about
好吧,她知道我是什麼

She can take what I dish out, and that's not easy
她能拿什麼我盤子在外,和那不是容易的


But she knows me through and through
但是她穿越和穿越認識我

And she knows just what to do and how to please me
而且她究竟知道該做什麼和該如何使我高興

She's a lady
她是淑女

Oh, whoa, whoa, she's a lady
哦,哇,哇,她是淑女

Talkin' about that little lady
Talkin
’關於那位小淑女的事

And the lady is mine
而且淑女是我的

Yeah, yeah, yeah, she's a lady
是的,是,是的,她是淑女

Oh, whoa, whoa, she's a lady
哦,哇,哇,她是淑女


Talkin' about that little lady
Talkin
’關於那位小淑女的事


And the lady is mine
而且淑女是我的


(fade out)

(在外的衰弱)

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()