Unchained Melody  原唱是: The Righteous Brothers

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU

Oh, my love, my darling
I've hungered for your touch
A long, lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?

I need your love,
I oh I need your love
God speed your love to me

Lonely rivers flow to the sea, to the sea
To the open arms of the sea
Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me
I'll be coming home, wait for me

Oh, my love, my darling
I've hungered, hungered for your touch
A long, lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?

I need your love,
I oh I need your love
God speed your love to me
中譯:
寂寞的河 流向海洋
流向海洋敞開的臂彎
寂寞的河 聲聲嘆息 等著我
我將踏上歸鄉的路 請等著我
我的愛 我的摯愛
我渴望妳的撫觸
在漫長而寂寞的時光
時間卻緩慢地流逝
時間可以改變一切
妳 依然屬於我嗎?

我需要妳的愛
我需要妳的愛
願上帝快將妳的愛傳遞給我

寂寞的河 流向海洋
流向海洋敞開的臂彎
寂寞的河 聲聲嘆息 等著我
我將踏上歸鄉的路 請等著我

我的愛 我的摯愛
我渴望妳的撫觸
在漫長而寂寞的時光中
時間卻緩慢地流逝
時間可以改變一切
妳 依然屬於我嗎?
我需要妳的愛
我需要妳的愛
願上帝快將妳的愛傳遞給我

相關議題

英語歌曲

〈返回首頁〉

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()