Let it be me   The Everly Brothers

http://www.youtube.com/watch?v=WvREm7w4slk

 

Let it be me   The Everly Brothers

I bless the day I found you
I want to stay around you
And so I beg you
Let it be me

Don't take this heaven from one
If you must cling to someone
Now and forever
Let it be me

*Each time we meet love
I find complete love
Without your sweet love what would life be

So never leave me lonely
Tell me you love me only
And that you'll always let it be me(*)

但願是我   艾維利兄弟

我祈求在遇見你的那一天
我要留在你身邊
所以我懇求你
但願那就是我

別將天堂從我手上奪走
如果你必得愛上某人
從現在到永遠
但願那就是我

每次我們沐浴愛河中
我擁有完整的愛
沒有你甜蜜的愛,人生會是如何?

所以永遠別讓我寂寞
告訴我你只愛我一個
而且你將永遠讓我做你的情人

 

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()