Take Me Home Country Roads
Almost heaven West Virginia
Blue Ridge Mountain Shenandoah River

鄉村路帶我回家——
我的天堂,西維吉尼亞
有碧綠山脊的群山和雪納杜河

Life is old there
Older than the trees
Younger than the mountains
Growing like a breeze
Country roads take me home
To the place I belong
West Virginia Mountain Mama
Take me home country road

古老的生命,比森林更久遠
但比山脈年輕
像風一樣自在的成長
鄉村小路,帶我回家
回到屬於我的地方
就是西維吉尼亞——大山媽媽
鄉村小路,帶我回家

All my memories Gather round her
Miner's Lady Stranger to blue water
Dark and dusty Painted on the sky
Misty taste of moonshine Tear drops in my eyes
Country roads
take me home
To the place I belong
West Virginia Mountain Mama
Take me home
country roads

我所有的回憶都圍繞著她———
礦工的女人們,無緣見到藍色的河啊
漆黑的天空,煙塵佈滿,
隱隱嘗一口月光酒
淚水竟奪眶

I hear her voice in the morning hours
She calls me
The radio reminds me of my home far away
And driving down the road
I'll get a feeling
That I should have been home
Yesterday , yesterday
Country roads ,take me home
To the place I belong
West Virginia Mountain Mama
Take me home ,country roads
Country roads ,take me home
To the place I belong
West Virginia Mountain Mama
Take me home ,country roads
Take me home ,country roads
清晨時分,我聽到她的呼喚
廣播節目提醒我家還很遠
在開車的路上,我有一種感覺
我早該回到家的懷抱,就在昨日,就在昨日啊

相關議題

 

台語卡拉 OK(~四字部)  台語卡拉 OK(~字部)

 

台語歌后江蕙精選輯  鳳飛飛各時期代表作 台灣歌謠

 

 

 

卡拉 OK(國語)

 

國語歌曲→ 國語老歌費玉清的好歌 → 费玉清的经典笑话 龍兄虎弟(懷念版)

 

 

 

卡拉ok (日語)

 

中國歌曲

 

英語歌曲 英語老歌 

 

輕音樂、古典音樂網

 

奇美古典音樂網

 

唱歌好處多多

 

海關活動記錄

 

101/7/6 101 年稅務節關務宣傳暨卡OK 歌唱比/ 

 

(稅務節關務宣傳暨卡拉OK 歌唱比123優勝1優勝2優勝3 4優勝5優勝6優勝7參賽者現場隨拍評審團關務暨政風宣導有獎徵答)

 

100/6/29 稅務節關務宣導暨卡拉OK歌唱比

 

123459優勝參賽者講評啦啦隊工作團隊

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()