Cher - Gypsys Tramps And Thieves

http://www.youtube.com/watch?v=TOSZwEwl_1Q

Cher - Gypsys Tramps And Thieves
I was born in the wagon of a traveling show
My momma used to dance for the money they'd throw
Papa would do whatever he could
Preach a little Gospel
Sell a couple bottles of Dr. Good

Gypsies, tramps and thieves
We'd hear it from the people of the town
They'd call us
Gypsies, tramps and thieves
But every night all the men would come around
And lay their money down

Picked up a boy just south of Mobile
Gave him a ride, filled him with a hot meal
I was 16, he was 21
Rode with us to Memphis
And Papa would've shot him if he knew what he'd done

I never had schooling
But he taught me well with his smooth, southern style
Three months later I'm a gal in trouble
And I haven't seen him for a while
I haven't seen him for a while

She was born in the wagon of a traveling show
Her momma used to dance for the money they'd throw
Grandpa would do whatever he could
Preach a little Gospel
Sell a couple bottles of Dr. Good

吉普賽、流浪漢與小偷   雪兒

我是在一輛巡迴表演的馬車上出生的
我媽媽為那些投錢的人們跳舞
爸爸則使出渾身解數
傳一些福音
或賣幾瓶膏藥

「吉普賽、流浪漢與小偷!」
我們聽到鎮上的人們這麼說著
他們叫我們:
「吉普賽、流浪漢與小偷!」
但是每晚人們還是會過來
投下錢來

在莫比鎮南方載了一個男孩
讓他撘便車,給他吃了一頓熱食
我那時16歲,他21
他和我們一起到曼斐斯市
如果爸爸知道他幹了什麼好事,一定會射殺他

我從未受過學校教育
但他以圓滑的、南方人的方式教了我許多
三個月後我的肚子一天天的大了起來
而我已很久沒看到他了
我已很久沒看到他了

她是在一輛巡迴表演的馬車上出生的
她的媽媽為那些投錢的人們跳舞
爺爺則使出渾身解數
傳一些福音
或賣幾瓶膏藥

 

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()