Don't cry Joni

http://www.youtube.com/watch?v=I0fle64w2IU

Don't cry, Joni   Conway Twitty & Joni Lee

 

*Jimmy please say you'll wait for me

I'll grow up someday you'll see

Saving all my kisses just for you

Signed with love forever true"

 

Joni was the girl who lived next door

I've known her I guess ten years or more

Joni wrote me a note one day

And this is what she had to say (repeat*)

 

Slowly I read her note once more

Then I went over to the house next door

Her teardrops fell like rain that day

When I told Joni what I had to say

 

"Joni, Joni please don't cry

You'll forget me by and by

You're just fifteen and I'm twenty-two

And Joni I just can't wait for you"

 

Soon I left our little hometown

Got me a job and tried to settle down

But these words kept haunting my memory

The words that Joni said to me (repeat*)

 

I packed my clothes and I caught the plane

I had to see Joni, I had to explain

How my heart was filled with her memory

And that's my Joni if she'd marry me

 

I ran all the way to the house next door

But things weren't like they were before

My teardrops fell like rain that day

When I heard what Joni had to say

 

"Jimmy, Jimmy please don't cry

You'll forget me by and by

It's been five years since you've been gone

 

吉米,請告訴我你會等我

我總有一天會長大

把我全部的吻都留給你

並且簽上"永遠的摯愛"

 

瓊妮是位住在隔壁的女孩

我認識她大概有十多年了

有一天,瓊妮寫了張紙條給我

這就是她想說的……

 

我再次慢慢的讀著她的紙條

然後,我走到隔壁去

那一天,她淚如雨下

當我告訴瓊妮我心底的話

 

" 瓊妮!瓊妮,不要哭

慢慢的,妳會把我忘掉

妳才十五歲,而我已二十二歲

瓊妮,我無法等妳 "

 

我很快離開了我們住的小鎮

找到一份工作,試著安定下來

但那些話語在我記憶裡揮之不去

那些瓊妮告訴我的話

 

我收拾了衣物,搭上班機

我得去見瓊妮,向她解釋

我的心裡縈繞著關於她的回憶……

如果瓊妮能嫁給我,那再好不過了

 

我飛奔到隔壁去

但景物已全非

那一天我的淚水像雨水般滴落

當我聽到瓊妮所說的……

 

" 吉米!吉米,不要哭

你會慢慢的把我忘掉

你離去以後,已經過了五年

吉米,我已經嫁給你最好的朋友--約翰 "

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()