Sad Movie - Sue Thompson

http://www.youtube.com/watch?v=Lu2liLc2748

Sad movie   Sue Thompson

Sad movies always make me cry

悲劇電影總使我傷心落淚

He said he had to work so I went to the show alone

他說他得上班,於是我自己一個人去看電影

 They turned down the lights and turned the projector on

燈光熄了,放映機亮了起來

And just as the news of the world started to begin

當全球新聞開始播放以後

 I saw my darling and my best friend walk in

我看到我的情人和我最好的朋友走了進來

 Though I was sitting there they didn't see

雖然我坐在那裡,他們卻沒有看見

And so they sat right down in front of me

 因此他們正好坐在我前面

When he kissed her lips I almost died

當他吻著她的唇時,我傷心欲絕

 And in the middle of the color cartoon I started to cry

中場休息時的彩色卡通時間,我哭了起來

 Oh sad movies always make me cry

噢!悲劇電影總使我傷心落淚

Oh sad movies always make me cry

 噢!悲劇電影總使我傷心落淚

 And so I got up and slowly walked on home

我起身慢慢的走回家裡

And mama saw the tears and said what's wrong

媽媽看見臉上的淚水,問我怎麼了?

 And so to keep from telling her a lie

我對她撒了個謊

 I just said a-a-a-d movies make me cry

只說:悲劇電影總使我傷心落淚

Oh-oh-oh sa-a-a-d movies always make me cry

噢!悲劇電影總使我傷心落淚

Oh-oh-oh sa-a-a-d movies always make me cry

噢!悲劇電影總使我傷心落淚

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh Ooh, ooh, ooh, ooh

Sad movies make me cry

噢!悲劇電影總使我傷心落淚  

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()