Billy Ocean - Suddenly

Billy Ocean - Suddenly    忽然之間

I used to think that love was just a fairy tale
我原本以為愛情不過是個童話故事

Until that first hello, until that first smile
直到妳的第一聲問候、第一個微笑


But if I had to do it all again
但若我必須再相信新愛情


I wouldn't change a thing
我不會再改變這個對愛的決定


Cause this love is everlasting
因為這份愛將會是永遠的



Chorus:

SuddenlyLife has new meaning to me
忽然間,生命有了新的意義

There's beauty up above And things we never take notice of
生活中充滿我從未注意到的美麗的新事物


You wake up and suddenly, you're in love
你醒來,突然醒悟到已墜入愛河中



Girl, you're everything a man could want and more
妳是每個男人所盼望的女孩


One thousand words are not enough To say what I feel inside
千言萬語也無法形容我對妳的感受


Holding hands as we walk along the shore
牽妳的手散步在河畔


Never felt like this before
以前從沒有這種感覺


Now you're all I'm living for
如今,我是為妳而活


{Chorus}

Each day, I pray  This love affair would last forever
每一天,我祈求這份愛情能永遠不渝

{Chorus}

There's beauty up above
忽然間,人生對我而言有了新的意義


Things we never take notice
生活中充滿我從未注意到這麼美麗的新事物


You wake up and suddenly, you're in love
而你就像突然醒悟到已墜入愛河中


相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()