Call Me Maybe / 記得~打電話給我 

Call Me Maybe / 記得~打電話給我

Have foresight and its real
如果我早知道會這樣,而且如此真實

I didnt know I would feel it, but its in my way
我並不知道會有這樣的感覺,但他就是出現了
Your stare was holding, Ripped jeans,
你用堅定的眼神望著我,你的破牛仔褲
Skin was showing Hot night, wind was blowing
讓我將你的皮膚看得一清二楚, 火熱的夜晚,風徐徐的吹來
Where you think youre going, baby?
你覺得你還能去哪 baby?

Hey I just met you
Hey
雖然我才剛認識你

And this is crazy
而這一切是多麼瘋狂
But heres my number
但這裡是我的電話
So call me maybe
如果你有空就打給我
Its hard to look right, at you baby,
直視你的眼睛是多困難的一件事
But heres my number so call me maybe
但這裡是我的電話,如果你有空就打給我

Hey, I just met you, and this is crazy
Hey
雖然我才剛認識你,而這一切是多麼瘋狂
But heres my number so call me maybe
但這裡是我的電話,如果你有空就打給我
And all the other boys, try to chase me,
你知道有多少男生想要追我
But heres my number so call me maybe
但這裡是我的電話,如果你有空就打給我
,

Before you came into my life I missed you so bad
我居然這麼晚才認識你,這麼晚才讓你進入我的人生

I missed you so bad I missed you so, so bad
我居然到現在才認識你
Before you came into my life I missed you so bad
我居然這麼晚才認識你,這麼晚才讓你進入我的人生
And you should know that I missed you so, so bad
你真的應該知道,我對現在才認識你感到後悔

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()