Journey- Open Arms Music Video

http://www.youtube.com/watch?v=kTMzPpwc36M

Open Arms

詞曲:Steve Perry/Jonathan Cain 製作人:劉勇志 插曲/演唱:
5566

Lying beside you, here in the dark(
躺在你身邊 漆黑一片
)
Feeling your heart beat with mine(
感受著我和你的心跳
)
Softly you whisper, you're so sincere(
你輕輕的呼吸 是這麼的熟悉
)
How could our love be so blind(
我們之間怎麼會盲目錯過
)

We sailed on together(
曾經我們共度一條船
)
We drifted apart(
又被無情的沖散
)
And here you are by my side(
你終於又回到我身旁
)

So now I come to you, with open arms(
現在我敞開雙臂 迎向你
)
Nothing to hide, believe what I say(
相信我 對你的愛毫無保留
)
So here I am with open arms(
我站在這裡對你敞開雙臂
)
Hoping you'll see what your love means to me(
你的愛對我的意義 希望你了解
)
Open arms(
我敞開雙臂
)
Living without you, living alone(
活著沒有你 孤單的死去
)
This empty house seems so cold
這房子空蕩蕩又冷清清
)
Wanting to hold you, wanting you near(
好想擁抱你 渴望你靠近
)
How much I wanted you home(
這個家多希望你也在這裡
)

But now that you've come back(
現在你終於回來了
)
Turned night into day(
讓我的黑暗變成白天
)
I need you to stay(
我需要你留下來)

相關議題

英語歌曲

〈返回首頁〉

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()