Peabo Bryson & Roberta Flack - Tonight I Celebrate My Love

Tonight I celebrate my love for you今晚,我為你慶祝愛情
It seems the natural thing to do!
那是件再自然不過的事

Tonight, no one’s going to find us,
今晚,沒有人會發現我們

We’ll leave the world behind us,
我們將世界拋在腦後

When I make love to you,
當我與你做愛的時候


Tonight I celebrate my love for you,
今晚,我為你慶祝愛情

And hope that you can feel that way too!
深深的期望你也能感受到

Tonight our spirits will be climbin
今夜,我倆的靈魂將飛昇

To a sky lit up with diamonds!
到那充滿鑽石的天空

When I make love to you, tonight!
當我與你做愛的時候,今晚


 Tonight I celebrate my love for you,
今晚,我為你慶祝愛情
And the midnight sun is gonna come shining through,
午夜的太陽將光芒四射

Tonight, there’ll be no distance between us,
今晚,我倆之間將沒有距離

What I want most of you,
我最想做的

Is to get close to you, Tonight!
就是靠近你,今晚


Tonight I celebrate my love for you,
今晚,我為你慶祝愛情
And soon this old world will seem brand new!
這個老舊的世界即將變得煥然一新

Tonight, we will both discover,
今晚,我倆將發現

How friends turn into lovers,
朋友如何能成為情人

When I make love to you, tonight!
當我和你做愛的時候


Tonight I celebrate my love for you,
今晚,我為你慶祝愛情

And the midnight sun is gonna come shining through,
午夜的太陽將光芒四射

Tonight, there'll be no distance between us,
今晚,我倆之間將沒有距離

What I want most of you,
我最想做的

Is to get close to you,
就是靠近你


Tonight I celebrate my love for you,
今晚,我為你慶祝愛情
Tonight!
今晚

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()