I'll Never Fall In Love Again - Katelyn Tarver (encore)

http://www.youtube.com/watch?v=ZxSkvQuCLuc

I’ll never fall in love again我絕對不再談戀愛    狄翁沃薇克

What do you get when you fall in love?

戀愛的時候,你得到了什麼?

A guy with a pin to burst your bubble

得到一個用針將你的泡泡刺破的男人

That's what you get for all your trouble.

那就是你身陷煩惱時所擁有的

 I'll never fall in love again

我絕對不再談戀愛了

I'll never fall in love again.

我絕對不再談戀愛了

What do you get when you kiss a guy?

和男人親吻時,你得到了什麼?

You get enough germs to catch pneumonia

你得到了足夠生一場肺炎的病菌

After you do, he'll never phone you

吻完以後,他再也不會打電話給你

I'll never fall in love again.

我絕對不再談戀愛了

 I'll never fall in love again

我絕對不再談戀愛了

Don't tell me what is all about,

別告訴我愛是怎麼回事

 'Cause I've been there and I'm glad I'm out

因為我曾愛過,而且我很高興自己全身而退

Out of those chains, those chains that bind you

逃開那些枷鎖,那些綑綁你的鎖鍊

That is why I'm here to remind you

所以我才能站在這裡提醒你

What do you get when you give your heart

戀愛的時候,你得到了什麼?

you get it all broken up and batteredThat’s what you get a heart that’s shattered

你只得到了謊言、痛苦和煩惱

I'll never fall in love again

我絕對不再談戀愛了

I'll never fall in love again

我絕對不再談戀愛了

Out of those chains, those chains that bind you

逃開那些枷鎖,那些綑綁你的鎖鍊

That is why I'm here to remind you what do you get when you need a guy

所以我才能站在這裡提醒你

You get enough tears to fill an ocean

你得到足夠的淚水得以填滿海洋

That's what you get for your devotion

那就是你犧牲奉獻後所擁有的

I'll never fall in love again I'll never fall in love again

我絕對不再談戀愛了

Never fall in love Never fall in love Never fall…again

我絕對不再談戀愛了

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()