嚐試音樂製作[ 往日情懷]

http://tw.youtube.com/watch?v=GfVd1ROxs0s&feature=related

 

Woman In Love  墮入愛情的女人  The Bee Gees 比吉斯兄弟

Life is a moment in space
生命只是天穹中的霎時
When the dream is gone
當幻想離去消逝
It's a lonelier place
它成為更孤單的中央
I kiss the morning goodbye
我吻別黃昏的光陰
But down inside you know we never know why
但你外表清楚 我們從未曉得為什么

The road is narrow and long
這條路狹隘而冗長
When eyes meet eyes
當我們的眼光相遇
And the feeling is strong
這種覺得如此激烈
I turn away from the wall
我從墻邊轉身分開
I stumble and fall
我絆倒而摔下
But I give you it all
可是我已經給了你我的局部

I am a woman in love
我是一個墮入愛情的女人
And I'd do anything
而我情愿做任何事
To get you into my world
只為了讓你回到我的世界
And hold you within
把你留在我的懷里
It's a right I defend
這是我保衛的權益
Over and over again
一而再 再而三
What do I do ?
我該怎么辦呢?

With you eternally mine
當你永久屬于我時
In love there is no measure of time
墮入愛情 工夫已無需權衡
They planned it all at the start
這早已在最后命中必定
That you and I live in each others heart
你我活在相互外表深處

We may be oceans away
我們大概相隔重洋
You feel my love
但你會覺失掉我的愛
I hear what you say
我會傾聽到你的聲響
No truth is ever a lie
沒有那些已經是謊話的謬誤
I stumble and fall
我絆倒而摔下
But I give you it all
可是我已經給了你我的局部

I am a woman in love
我是一個墮入愛情的女人
And I'd do anything
而我情愿做任何事
To get you into my world
只為了讓你回到我的世界
And hold you within
把你留在我的懷里
It's a right I defend
這是我保衛的權益
Over and over again
一而再 再而三
What do I do ?
我該怎么辦呢?

相關議題  

英語老歌

卡拉ok (日語)

台語卡拉 OK(~四字部)

台語卡拉 OK(~字部)

輕音樂、古典音樂網

鳳飛飛各時期代表作

唱歌好處多多

台灣歌謠

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()